18 juni 2010

Jaha. i dag ska jag


Vill bara visa en bild på min nya paviljong som vännen Lena monterade ihop i går kväll..
Med tiden ska ni få se den på plats, men på kortet jag tog i går kväll, hamnade det så mycket mer på än som ska vara där, så det såg osnyggt ut.
så det får ni inte se.

Enligt vad jag skrev i titeln så var det vad jag skulle göra idag.......
Hmm.. Vila min onda kropp, låter som en bra variant. Efter att ha målat pallkragar i går så mår den som den förtjänar. ont, ont, ont.

Men jag har i alla fall lyckat få igång symaskinen.. En väska är på gång, får väl visa resultatet när det är färdigt.

Då vädrets makter inte är till för mig i dag ( det blåser), så blir det mer inne än ute. Jaja jag ska nog hålla mig sysselsatt.l

Och i morgon har vi två stora begivenheter.
Den första är AMIM, det betyder, AlbogaMästerskapen I Mete.
Förra året vann Harry seniorklassen ( jaja, han var den ende senioren som fick fisk), så nu måste han dit och ta priset igen.

Och sen inträder BRÖLLOPET som alla pratar om.. Jo så är det ALLA pratar om det.. en del för att dom gillar det och andra för att dom inte gillar det.
Ni får tycka vad ni vill. Jag tänker allt bänka mig i soffan, sippa på ett glas rose och titta på detta.
Det kan ju bli lika spännande som CSI, vem vet...Tänk om,,, Ja TÄNK om ngn av dom säger NEJ!!!
Jaja chansen är väl inte så stor, dom har ju grunnat på detta ett tag.

Jaja.. för tillfället allt för denna gången från denna numera lättsinniga blogg.

Ha de gött. vi hörs

1 kommentar:

Annalena sa...

Kollade in på den andra bloggen men där hade det inte hänt något sen jul, så upptäckte jag att det var här det hade plitats lite! Tror paviljongen bli jättefin, såg en skymt av den när jag susade förbi.. nu har jag glömt vad du skrev om mer.. attans... jaja ha en bra dag, kram!