17 juni 2010

Ja men idag då.....


Som ni ser är sockerdricksträdet inte laddat med sockerdricka. Alldeles tomt.
Väninnan B-M sticker in huvet varje gång och kollar, men aldrig finns det ngt där.
Illa , Illa

Ok. Vad göra i dag då??
Får väl passa på att vara ute i den livgivande solen. D-vitaminer är ju bra har jag hört.

Så på med korta kjolen och linne och exponera den den ljusa genomskinliga jungfrukroppen för solens strålar.( Jaja. jag är inte jungfru, jag vet det.)
Och var kommer det att slut????
Jo med bränd hud, tro mig , Jag vet det också.

Men dax nu att ta tag i dom pallkragar som jag släpade hem häromdagen.
47 st.... Det ska bli fina odlingsbäddar till mina grönsaker och blommor.
Nej, jag ska inte bli självförsörjande med grönsaker och Nej jag ska inte starta handelsträdgård.
Det råkade bara vara så många i det konkursparti som jag hittade på nätet.

Så i alla fall. Ska faktiskt ta och måla några av dom i dag. Fram med burken med Falu rödfärg och jobba lite nu då!!!!!!!!!!!!!!!

Ses........


Inga kommentarer: