16 juni 2010

Ja men hallå eller....


Varför ser man så allvarligt på saker ibland. Allt ska vara så ordentligt och redigt.

Nej. dax för att ta livet lite mer som det är..
Alltså så skiter jag i städningen inför kvällen besök, jag gör en enkel chockstädning.

Jösses det kändes genast som en befrielse!!!!!!!!!!

Sen efter att jag intagit min kopp kaffe , drar jag ut och klipper lite gräsmatta. Inte för gästernas skull, utan för att jag tycker det ser snyggt ut.
Skulle det sen råka hamna lite sol på mina vita ludna ben, så gör det inget, för dom är så bleka så man kan spegla sig i dom. Hua.

Den nya trädgårdspaviljongen som posten så förträffligt levererade hit för en stund sen ska bli spännande att få upp.. Ska den få stå på altanen eller nere i trädgården..
Ja den som lever får se. Återkommer med det senare.

Nä ut i trädgården och slita ut sig.
På återseende.



Inga kommentarer: