28 juni 2010

Ja idag har jag

Ja i dag har jag kört två vändor till stan och ett förråd, som jag har gjort mitt bästa för att glömma att jag har.
Dock påminde min son mig häromdagen och sa att " nästa vecka har jag o Linda semester, så då kan vi hjälpa dig att tömma förrådet"
Tusan vet om man skulle gråta eller skratta.
Jaja i alla fall har vi nu burit ut ca 2/5 delar av innehållet och kört hem till oss.
Det ni ser på bilden är bara efter 1:a lasset. Så nu fattar ni hur mycket grejer det är.
På onsdag tar vi nästa tur, efter den dagen ska väl det mesta har kommit hit.
Nu kommer då nästa fråga..VAD I HELSIKE SKA JAG GÖRA MED ALLA GREJER?????

Är det ngn som är sugen på att komma på loppis?????????För i så fall har jag alla förutsättningar för att hålla en rejäl sådan.

Men nog med det för tillfället.
Vill också här tacka alla goa vänner som gjorde att vi hade en härlig midsommaraftonskväll.
God mat, goda drinkar och god stämning. Tacka alla.
Hade tänkt visa en bild på dom goda drinkarna som jag o lena gjorde på eftermiddagen, men kameran hade trollat bort dom och lagt en annan bild där.Så ni får alltså inte se dom.
Det bor alltså nu ett troll i kameran som luras med mig.

Om nu det trollet skulle vilja tömma kärran som står fullpackad där ute på gården också vore det toppen. Men så glaer får man väl inte bli.
Men det kommer säkert en morgondag till det och skulle det inte göra det, så behöver ju int jag bekymra mig.

Ha de gött

Inga kommentarer: