01 juli 2010

Ja, nu var det gjort

Hoho säger ugglan och glor på en med sina stora gröna ögon. Har denna kompisen i ett av mina härligt orensade blomsterland.
Hur kommer det sig att man vill ha fler land när man inte kan ta hand om dom man redan har. En bra fråga va???
Min väninna ( en av alla mina Lena-vänner) ska komma och gräva ett nytt land nästa vecka.. Och det ska sitta tätt, tätt, tätt med växter så att ogräset inte kan hitta dit..
Vad tror ni om det trädgårdsvänner?
Ja det kommer att visa sig.. Blir det snyggt ska jag fota det och visa er.

På tal om det flyttande förrådet är statusen följande: Förrådet är tomt och mitt gresahus är fullt.
Och jag är värkbruten och totalt utsliten. Men det visste jag ju att det skulle bli resultatet av detta.
Nu startar då det lagom inspirerande jobbet att gå igenom alla grejer. Hua mig säger jag bara. men det ska väl ordna sig med det.
Problemet är bara att vi ska ha grannakalas i den lokalen om några veckor. Kan det möjligtvis gå att röja av mitt på golvet så vi kan sitta där och äta???
Ja den som lever får se.
Nu ropar nanebingen på mig. Go natt
Ses

Inga kommentarer: