05 februari 2012

Kök ja.

Tänk att det går inte så fort att fixa till ett kök,  även om man inte byter allt som finns

Men varje liten färg ska torka massa tålamodsprövande timmar innan man kan fortsätta. 
----------I alla fall börjar det gå åt rätt håll.

Min klocka som jag har haft liggande
flera år i väntan på ett bra ställe
har äntligen kommit på plats.
En av mina "braha" saker som jag
sparat sedan min Innerum-stid.


Eftersom jag aldrig har armbandsklocka är jag väldigt beroende av klocka på väggen.. Måste ha lite koll på vilken tid på dagen det är.



Jaha vad är det här nedanför då??

Jo det kan man undra... Var ute i gamla uthuset och for runt lite.Och fann denna låda.
Farfars fisk och kräft sumps låda. Visst minsann.

Numer vitmålad och används  som förvaring till alla mina ljus.. Vilket visade sig vara massor.
Måste tända lite ljus alltså... Är tydligen dålig på det.Får ju aldrig köpa några nya , med alla dom.

Så var det med det. Återkommer //Bitte

Inga kommentarer: