02 september 2010

Jo men jag är här


För er trogna bloggtittare, så tror ni väl nästan att jag försvann i Stockholm.
Men så var det inte.
Jag hade några härliga dagar med Titti och hennes goa familj. Vädret lyckades ju visa sig från sina allra bästa sida så det blev några härliga kvällar med ett glas vin och utsikt över Mälaren. (och massa myggbett)
En hektisk dag med Formexmässan. Massor att se.. Både sådant som vi sett "förr" och nya mysiga saker, Praktiska saker och bling-bling. Lisbeth Dahl är en firma med massa bling-bling som jag skulle kunna kasta mig över. Hur många roliga och onödiga saker som helst.

Om någon undrar över förra inlägget och om hur det gick med bröllopsdagen, så kan jag meddela att husbilen gick inte igenom nu heller och kinarestaurangen hade inte öppnat. Men det blev en lugn och bra dag ändå och jag fick skaldjursgryta till middag. Gottis

Men nu ska jag återgå till dagens projekt. Ge några av mina gamla blommor nya snygga krukor som jag fyndade i går kväll.
see you

Inga kommentarer: