11 augusti 2010

Jaha , snart dax igen då

Tänk va tiden går.
Snart har vi varit gifta i 11 år, eller är det så???Jösses...
Ja i ärlighetens namn är det inte mannen på bilden jag gifte mig med. Men eftersom Harry kanske inte vill vara med på bild, så får denne man vara med istället..
Ok, ska man fira ngt då?? Ja vi ska fira med ombesiktning på husbilen och kinamat från grannstan... Gott som tusan.

Ja men mannen på bilden då??? undrar säkert ngn vän av ordning... Jo han kom med fru och dotter och flyttade in här för några år sedan.
Dom fick bo kvar.. Dom är lugna och fridfull. Ställer aldrig till ngt bus, rökar inte och dricker inte.. Jaja, lite småtråkiga men ändå.

Men före bröllopsdagen tänker jag dra en snabbis till stora huvudstaden. Formexmässan ska besökas, nya idéer ska in i huvudet. Riktigt spännande... Bor gör jag hos Bästa Titti.. Ska bli riktigt kul..

Men butiken är öppen även utan mig.... Inga problem... Lördag 12-16 och söndag 12-16

Välkomna.
ses

1 kommentar:

Titti underkalas-eken sa...

Jaa det ska bli så kul!! Välkommen!!! :D