11 juli 2011

Bad day

Ojojoj va trögt det är att skriva och va pretentiöst det känns. Men vad ska jag skriva om då tro
.
Semester, hmm kul för dom som har det. Vi dönickar (såna som lever på Fk och Af, statens paria) lever efter dom regler som finns där. Så semester vad är det???
Skickar man inte in rätt papper, eller råka skriva minsta fel, så har du helt plötsligt 1/3 del så mycket pengar att leva på. Lagom till semestern..

Jag vill också vara frisk , kunna jobba och ha semester!!!!!!!!!!!!!!

Jaja slut med tjafs om detta..
Solen lyser och det är varmt o skönt på den gamla kroppen.
Håller på att röja i mitt syrum. Av ngn konstig anledning rör det till sig alldeles förskräckligt där.. mönster, nålar lösa tygbitar , spetsar och dyligt i en enda salig röra.

Senaste kuddarna kan ni se på boaderoos.se . Riktigt snygga jeanskuddar, om jag får säga det själv.
Jag provbroderar ofta nya mönster på jeanstyg, så det är ju perfekt att sy ihop bitarna till ngt snyggt.
Blev faktiskt lite sugen på en jeansväska.....kanske skulle skita i röjandet och göra en sådan i stället...
Återkommer med bild om det blir ngt bra...

ses

Inga kommentarer: