19 juli 2010

Ja snart så...


Hejsan på er.
Nu var det några dagar sedan jag lyckades plita ner mina tankar här. Har flängt omkring med massa annat jox.
Men nu eldar det på lite igen och idag ska jag med lenas hjälp försöka få ordning på min utställning av alla mina klänningar.
I går lyckades jag tömma rummet i lillstugan som min "skatt" ska få "bo" i. Det är inte stort, men med lite god vilja ska det väl lyckas på ngt sätt.
Så ett improviserat tak ( av tyg) ska upp, stänger att hänga på, klänningar ska strykas ( dom har bott i resväskor), upphängning och sen kan vi öppna.
Jaja, blir kanske inte färdig i dag, men tänkte att det ska vara färdigt tills helgen.
Kan ju säga att det blir ingen proffsinstallation, men en utställning med hjärtat.

Så håll ut, snart så kanske vi ses igen.

Inga kommentarer: