11 september 2009

Sommaren som försvann

Första av allt vill jag tacka alla er som kommit in och hälsat på min sida
hela sommaren, fastän jag befunnit mig i "LUXTHUSET"
(lust-växthuset)
och inte gjort ett enda vettigt inlägg på hela tiden.

Sommaren har inneburit allt från glädje till sorg.
Så för att berätta om det kommer här lite om detta.

Det första stora som hände var att Zelda döptes.
Ett härligt dop under bar himmel i Bitterna.
Ger er ett litet smakprov på tårtan
En citrontårta...mums


Sen gick nästan hela sommaren, med växlande väder och vind
och en semesterresa till södra sverige.

Då inträffade det som länge väntat på
Bröllop mellan mitt fina Gudbarn Emma och hennes goe Stefan.
Med hänsyn till brudparet lägger jag inte ut bild på dom, utan skickar en bild på vår present.
BRÖLLOPSGRISEN
kvällens "snyggaste" presentförpackning.


Därefter fyllde min käre kusin år. Det blev ett passande tillfälle att träffa
kusiner man inte ser så ofta.
Och födelsedagsbarnet bugar och bockar, eller letar han efter fler presenter???

Sist men sorgligast var då begravningen av min lilla mamma,
som efter att ha kämpat med dålig hälsa i många år,
gav upp och lämnade oss i sorg och saknad.
Ett hjärta till dig kära mamma.
Ja då vet ni hur min sommar har förflutit.
Hoppas vi ses snart igen.
kram på er.

2 kommentarer:

Titti underkalas-eken sa...

Stor kram för att du är världens goaste Bitte! Den bästa Bitte jag har! :D

Anna sa...

Beklagar din mammas bortgång! Det är jobbigt, även om man kanske någonstans längtar efter att de ska få somna in och slippa sina smärtor. Hoppas ändå att du haft en rätt skön sommar! KRAM