03 december 2007

Julshopping

Tre döttrar, ett barnbarn och jag skulle shoppa loss lite julklappar häromdagen.
Vad blev det av det då????

Jo, ,,,,,,,,,,,,,,inhandlade 2 klappar till gubben och en till Leia och resten till mig . Bra fördelning va!!!.


Just då kände jag ett akut behov av dessa svarta rosor. Visst måste man ha svarta rosor???

Mari på Hwita Rum baxnade nästan när jag skrev om mina rosor. Har lovat att tala om vad jag ska ha dom till, för det vet jag inte ännu.

Dock vet jag vad jag ska ha mina röda ljusstakar ska vara till.




Dom lyser jättefint i mörkret. Tyvärr vet jag inte hur man får bort blixten på kameran , så ni kan inte få se det.

Förutom detta shoppade jag en ljuskon, några änglar, några bh, en tröja. Mycket lyckade köp enligt min egen mening.

Ha det gott vi hörs.

















Inga kommentarer: